Saturday, 7 April 2012

kisah ku

    Semua orang panggil saya ni minah pink.Sebab saya suka pink.Diaorang cakap pink ni kepompuanan sangat.Kalau korang yg minat dicakap macam tu mesti la korang geram kan.Macam aku juga diaorang panggil aku minah PINK.Nama aku nur syahidah bukan minah pink kalau dorang aku panggil minah hijau sebab dorang suka warna hijau.Nur syahidah ni sedih tau tak pe la takde sape tau ape yang pikir.Hanya seorang saje yg faham perasaan saya ni.Semesnya AFFRINA FARHANA BFF saya ok la sedih la cite pasal dia sebab saya ni dah tak dapat jumpa dia lagi.Nak tau kenapa sebab dia dekat sk.SKBM saya pulak ade kat sk.SKTDA.Saya pun pindah sk terpaksa sebab saya pindah rumah dekat dg sk tu.......................OK ASSALAMMUALAIKUM TAAAAAAAA.....................................

No comments:

Post a Comment